tisdag 8 november 2011

lediga dagar.

ligga och dra sig i sängen äta god frukost och bara ta de lungt inge stress. dra på lite bra musik och strossa runt med morgonrock och sköna tofflor halva dagen inte ofta man gör de.


moa och madelene med hundar kom över på lite mat. snacka skit och ha de bra! med grädde och bär till efterrätt

imorgon blir de träning till max!


får se vad resten av veckan erbjuds. jobb torsdag och söndag enbart




Finns det någon som kan leda mig fram
Ge mig skäl till att tro att min dröm kan bli sann
Finns det någon som kan höra min röst
Som kan hjälpa mig lätta stenen från mitt bröst
Inga tårar tränger igenom mitt skal
Men jag undrar ibland om jag är dömd från start
Men jag lovar du och jag ska skina en dag
Jag lever för jag tror det blir snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar