torsdag 3 november 2011


Lycka
med dom tända ljusen och musik från melissa horn är livet på topp.
kan inte riktigt fatta att jag är månadsansälld iställer för timmis helt underbart. att bara vara med på personal möten och vara "en i gänget" få mer ansvar stärker mitt självförtroende. att jag vet att jag gör ett bra jobb men de här är beviset!

att skämma bort mina syskon de är jag tydligen bra på! men de är dom värda
och får kvalétetstid att ta med lillebror på bio är ju bra en andledning att själv kunna se den där barn filmen man ville se att desutom äta god mat skaddar inte . syskon kärlek!

nej nu har jag inhandlad lite så nu ska jag äntligen köra igång igen Lchf. och latmasken ska faktiskt börja ta tag i saker och ting nu vill jag se resultat.! men än så länge är 5kilo borta men de kommer mera.


som jag hade dig förut- melissa horn lars winnerbäck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar